Module 4 – After effects
Lesduur: 8 weken, 1 dag per week (à 6 uur)

Software: Adobe After Effects, Adobe Première Pro en Adobe Photoshop

In deze module leren de studenten verschillende technieken om te animeren en om visuele effecten te maken in Adobe After Effects, andere programma’s uit het Adobe Creative Cloud pakket zullen daarbij ook gebruikt worden (Adobe Première Pro en Photoshop). De docent zal aandacht besteden aan mediabewerking van grafische elementen en video die in een animatie gemonteerd kunnen worden. Door het analyseren en zelf creëren van animaties en visuele effecten krijgt de student inzicht in de manier waarop een boodschap verteld wordt door bewegende beelden.

Voor deze module is een basiskennis van montage vereist.

Benieuwd naar het verhaal van een student van de opleiding? Lees deze hier.

Het toepassen van effecten op een eindproduct.

Deze module is ontwikkeld voor kandidaten die interesse hebben in de basisprincipes van After Effects.

Het totale programma neemt 8 weken in beslag. Je kunt kiezen voor overdag van 09:00 – 16:00 uur (m.u.v. zaterdag van 09:30 – 16:30 uur) of de namiddag + avond van 15:00 – 21:30 uur.

ONDERWIJSTARIEFTOTAALPRIJS MODULE
Bij inschrijving één moduleEUR 950,-
Bij inschrijving tweede moduleEUR 855,- (10% korting)
Bij inschrijving derde of meer modulesEUR 855,- (10% korting)

Amsterdam Film School is een particuliere school en er is geen studiefinanciering mogelijk. Als omschreven bij ‘Prijs van de Opleiding’ kun je de onderwijssom maandelijks in delen betalen. Zo hoef je niet in één keer de volledige cursussom over te maken en kun je de kosten over meerdere maanden spreiden.

Meer weten over de andere montage modules?

Na de module After Effects beheers je de principes van After Effects en kun je door met bijvoorbeeld onze Sound Design module.

De Module After Effects maakt onderdeel uit van ons uitgebreide curriculum. Hieronder kun je de samenstelling van ons curriculum vinden alsook onze andere opleidingen.

meer info

Basis van Produceren