Wat betekent synergie tijdens de opleiding? Dat leggen we je haarfijn uit in onderstaand schema.

Een prettige bijkomstigheid van onze manier van werken? Direct je netwerk uitbreiden vanaf de eerste dag bij Amsterdam Film School. Je werkt multidisciplinair samen met medestudenten van ons uitgebreide curriculum en je hebt contact met ons gehele team van professionals.

Het unieke curriculum van Amsterdam Film School is ontwikkeld om synergie te bewerkstelligen tussen de verschillende disciplines van de opleiding. Onze studenten gaan een multidisciplinaire samenwerking aan tijdens het leertraject.

Regie Fictie / Docu

Zo werken de Regisseurs van onze Opleiding Regie Fictie en Regie Documentaire samen met de Editors van de Opleiding Editing. Zo leren en profiteren de studenten van elkaars kennis en ervaring.

Acteren

uitwisseling studenten

Het in de praktijk brengen van opgedane kennis staat bij Amsterdam Film School voorop. Uiteindelijk is de praktijk de beste leermeester! Samen met onze professionals en de medeleerlingen werk jij vanaf de eerste les aan je eigen project.

Editing

De uitwisseling van studenten tussen de verschillende disciplines maakt dat onze leerlingen direct aan de slag kunnen met hun opgedane kennis als regisseur, acteur, sound designer of editor tijdens de productie van een eigen film of documentaire.