Kijk mee op onze locatie in Amsterdam!

Kijk mee op onze locatie in Eindhoven!

Faciliteiten en apparatuur

De Amsterdam Film School is gevestigd aan de nieuwe, moderne Paasheuvelweg. Onze leerlingen kunnen gebruik maken van drie studio’s voorzien van de meest moderne audiovisuele apparatuur.

Wil je aan de slag met professionele camera apparatuur en state-of-the-art computersystemen om zelf je film te monteren? Al onze faciliteiten staan in dienst van de leerling en zijn in overleg zes dagen per week beschikbaar tijdens onze openingsuren.

Camera- en geluidsapparatuur kun je na de les ook thuis gebruiken. Je krijgt tijdens de opleiding de mogelijkheid om onze apparatuur gratis te huren via ons online verhuur systeem.

3  Studio's

Voorzien van multimedia presentatie apparatuur om de kennis zo goed mogelijk over te brengen.

2 Multimedia Studio's

Volledig ingericht met high-end computer apparatuur en alle benodigde software om een succes te maken van jouw project. We gebruiken Adobe Creative Cloud voor nabewerking van het opgenomen materiaal. Je hebt ook de mogelijkheid om korting te ontvangen voor het aanschaffen van Adobe-software via de school.