OPLEIDINGEN VAN DE NEDERLANDSE FOTOVAKSCHOOL

INTRODUCTIE

De Nederlandse Fotovakschool is, net als de Amsterdam Film School, een faculteit van de Nederlandse Academie voor Beeldcreatie met erkende en geaccrediteerde fotografieopleidingen. Simpel gezegd, de Nederlandse Fotovakschool biedt deeltijd- en voltijdopleidingen fotografie met studiefinanciering, ov-jaarkaart én erkend diploma. Bovendien is doorstromen makkelijk: van de basisopleiding, naar mbo-fotografie tot hbo-fotografie.

OVER DE OPLEIDINGEN

Ben jij gefascineerd door fotografie, maar twijfel je over een beroepsopleiding? Zet dan je eerste stap in de richting van professioneel fotograaf met de Basisopleiding Fotografie. Daar leer je alle basistechnieken van digitale fotografie. Na de Basisopleiding Fotografie weet jij precies of een carrière als fotograaf bij jou past!

Klik hier voor meer informatie.

Studeren combineren met je gezin, je baan of met een andere studie? Met de deeltijd Vakopleiding Fotografie kan dat. Je wordt opgeleid tot professioneel fotograaf zonder je dagelijkse bezigheden op te moeten geven. Tijdens de Vakopleiding Fotografie maak je kennis met alle facetten van digitale fotografie: het vertalen van een idee naar een creatieve fotografische oplossing, werken met alle soorten apparatuur in studio’s en digitale werkplaatsen en het ontwikkelen van je eigen stijl. Net als in de praktijk kenmerkt de Vakopleiding Fotografie zich door variatie in inhoud en werkvormen.

Klik hier voor meer informatie.

Ben je meer een creatieve doener dan een denker en bezit je een portie doorzettingsvermogen? Dan zit je goed bij de opleiding mbo niveau 4 Fotografie. Wij zijn namelijk van mening dat je de meeste fototechnieken en theorie leert door het gewoon te doen.

Klik hier voor meer informatie.

De erkende bacheloropleiding Toegepaste Fotografie en Beeldcommunicatie leidt je op tot professional in fotografie. De creatieve opleiding gaat diep in op technische en creatieve fotografische kennis en vraagt het uiterste van je om zo tot de top te kunnen behoren. Jij kunt zorgen dat jouw foto’s impact hebben: omdat ze actueel zijn, een prachtige compositie hebben of een duidelijk verhaal vertellen.

Klik hier voor meer informatie.

Beeldcommunicatie en fotografie krijgen een steeds belangrijkere rol in deze wereld vol snelheid. Eén beeld zegt vaak meer dan duizend woorden. De korte hbo-minor Fotografie wordt dan ook door veel studenten ervaren als een interessante aanvulling op hun studie.

LOCATIE

Paasheuvelweg 5, 1105 BE Amsterdam, Nederland