De toelating voor de Opleiding Camera Acteren vindt plaats op basis van twee auditierondes:

Eerste ronde
In de eerste ronde komt je persoonlijke motivatie aan bod en draag je een opgelegde monoloog (wordt toegestuurd door de Amsterdam Film School) voor die je richting de camera speelt. Deze bestaat uit een zelfgemaakte tape van een monoloog.

Bij een positieve beoordeling stroom je door naar de tweede ronde.

Tweede ronde
In de tweede auditieronde word je uitgenodigd voor een toelatingsgesprek en controleren we alle formaliteiten die bij je inschrijving van toepassing zijn. Ook kunnen we hier vragen om nog een persoonlijke monoloog (eigen keuze) voor te bereiden om op locatie te spelen.

Nadat alles is doorlopen ben je officieel geselecteerd voor de Opleiding Camera Acteren van de Amsterdam Film School.

Wil je deelnemen aan de auditierondes? Schrijf je in voor de opleiding via onderstaande knop en je daarna ontvang je een mail voor de eerste ronde!

Deelnemen aan auditieIets vragen?