De Amsterdam Film School biedt een ruim opleidingsaanbod van deeltijdopleidingen. Hierbij gaat veel aandacht uit naar alle aspecten van storytelling. Het verhaal dat je met beelden wilt vertellen is het fundament, waarop het eindresultaat moet steunen. Of jouw ambitie nu ligt op het terrein van speelfilms, korte films, documentaires of commercials, bij ons leer je hoe je een goed verhaal moet vertellen én hoe je dit optimaal in beelden kunt omzetten. Of je nu een regisseur, producent, journalist, reclamemaker of marketeer bent, je bent bij ons op school welkom om verder te leren.

Korte opleidingen en cursussen

ONZE HOOFDOPLEIDINGEN

Ontdek hieronder ons zeer uitgebreide opleidingsaanbod. De opleidingen van de Amsterdam Film School zijn perfect op elkaar afgestemd, zodat onze studenten multidisciplinair kunnen samenwerken tijdens het leertraject. Dit maak het mogelijk om complete filmproducties af te ronden tijdens de opleiding.

Gevorderde Montage